tisdag uppe i norrland

hallå där!
har inte bloggat på ett tag, men nu är jag på gång igen.
kom hem från skolan för ett tag sen och har väll inte gjort så speciellt mycket sen dess, ska sätta igång med plugget snart.. -.-
började den här trevliga tisdagen med regn påväg till skolan, hade först styrke träning på morgonen och på efter middan hade vi vanliga lektioner. går i värsta mongo klassen, med massa norrlänningar som pratar konstigt så man knappt fattar vad de säger. haha nej men ganska roliga e dom ju måste jag erkänna ;)
nu ska duktiga jag plugga och sen senare ikväll blir det nog idol hos moa! :D
puss josefine

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ska också se på Idol ikväll, vilket sammanträffande!

Kul att se att bloggen är igång igen, har saknat att läsa min favorit blogg :)

Dock tycker jag att det är lite tråkigt att inte någon av dom trevliga genevads gossarna har skrivit på ett tag :( men man kan inte få allt här i livet, ellerhur?

Nej men gud så jag pratar, nu ska jag sluta innan jag gör bort mig :)

/Mvh Lisa

2011-09-06 @ 16:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0