Spotify kan även få dom bästa vännerna att bråka....

Ja, rubriken säger ju det mesta... haha, jag och jossi har ett inrernt bråk om vem som ska få lyssna på soptify listan, och eftersom vi är inne på samma spotify konto så kan bara en lyssna.... Så jag bestämde att jag skulle vara den mogna av oss och sluta medan jag fortfarande har lite värdighet, till skillnad från jossi som är en lite jobbig barnunge som är barnslig.

Ja, dagen började i panik då jag inte visste vad jag skulle ha på mig, det slutade med nått förjävlogt... jag har inte klätt mig såhär fult på länge, så det känns sådär halvbra. Sen var tvärbanan försenad med 5 minuter så jag kom 5 minuter försent till min svenska lektion -.- och jag som älskar svenska! :o
Efter svenskan hade vi historia, den lektionen gick åt till att vår lärare skulle lära sig våra namn, det gick ju sådär.... Efter historian hade vi scenisk gestaltning, det var också kul. Haha, vi fick typ springa runt och skrika i ett rum och sen så skrev vi en lista med massa bra låtar som vi kommer ha när vi värmer upp eller gör avslappnings övningar. Det var najs! :D
Efter det var det lunch som gällde och det blev wok med nudlar, så jävla gott! :'D 
Sen hade vi historia igen och då tittade vi på film, också jävligt najs :9 och Efter historian så hade vi Samhälle där vi gick igenom en powerpoint grej :)

Och där var min skoldag slut

När jag ko m hem så åt jag en banan (wow, care face?) och sen tittade jag på tv och nu bsitter jag här. Jag kommer inte åka ut till stallet idag eftersom min mamma fortfarande anser att jag är sjuk -.- hon är duuuuummm!

Jaja, byby / Kajsa <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0