Jag förstår att ni har saknat mig :D

Hejsan hoppsan! Dålig uppdate från oss alla 4, jag vet! Men... okej, jav vt inte vad dom andra har sysslat med men jag har haft fullt upp med skolan... Det var inte så chill som jag trodde att detskulle bli, eller jo, alla lektioner är chill förutom matten, som vi får läxa i hela tiden, jag har typ 3 matte läxor per vecka :/ och en av dom går från fredag, över hela helgen och ska vaar klar på måndag, får man gen sina elever en läxa över en helg? jag tror inte det... jag hatar henne.
men men, i stallet har det inte hänt så ycket, jag och min syrra har varit där som vanligt och gjort allt vi ska, som vanligt så det är inget nytt där, eller jo det är en mamma och hennes dotter som har flyttat in till vårat stall och en box tår tom och där ska antagligen en va Hugo Perssons nya hästar stå, men det kan ju bara vara ryckten ocså, jaja, som sagt inget nytt.
I skolan har vi vanliga lektioner, röst, teater teori och Scenisk gestalting (teater) alla lärare är fett med Najs, förutom matte kärringen då... men det är ett undantag som inte räknas.
Den 15 och 16v åker alla ettor på läger, Woho! eller? haha, ne men vi sk ut i skogen :/ men vi slipper iaf tälta och det ör ju skönt :)
den 16 kommer även Josefine hem hit till stockholm så det 17 och den 18 bli det party kan jag ju säga!
I Lördags blev jag sjuk :( och har varit sjuk hela helgen, men jag ska till skolan imorgon, woho! Hur skumt dethär en låter som har jag saknat min skola, haha helt sjukt att jag sa det där. men imorgon ska jag dit igen och tröffa alla härliga människor, men nu ska jag hoppa in i duschen!

Puss hej <3
Kajsa

Sorry för alla stavfel, me den här datorn är cp och jag orkar inte rätta (a)

Kommentarer
Postat av: henrietta

åh va kul att du verkar trivas så bra på din skola! men den där "matte kärringen" (dagens ungdomar.. som ska behöva använda så starka ord) hon verkar ju inte vara så trevlig, men tänk på den ljusa sidan att du kommer bli ett riktigt matte geni när du går ur skolan!

2011-09-06 @ 16:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0