hola!

De första som jag känner är..jag är sämst på bloggadet.. ops sry!
jaja, chillat gorillat idag.. slutade 12= awesome! hem,käka,sova,spela <3 perfekta eftermidagen!
var ingen träning ikväll efter matchen igår, (1-6 till oss )
jaja.. vad ska jag nu skriva då? jag förstår inte riktigt poängen med bloggande.. men jaa.. tralalallalalla
bläbläbl
läblbäblbä
jag för detta mest för att kajsii ska sluta gnälla ;) <3


FOTBOLL på fredag, kommigen HIF ! nu är SM-guldet nära.. tror aldrig jag har varit så nervös men endå så sjukt taggad på fotboll.. folk som inte fattar saken med att kolla fotboll.. åk till OLYMPIA och kolla på ÄKTA skåns fotboll.. älskar de <3
Skånes Stolther.. Helsingborgs IF ... En gång HIF , Alltid HIF ! <3

/ peace and out.. oliisen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0