Hemma

Nu är jag hemma från stallet, jag tänkte skriva mella skolan och stallet men det han jag inte göra. Vi slutade med Samhälle och den slutade 15 minuter försent, det gjorde inte så mycket för vi tittad på en film om 11/9 och om hur det var i Al-Qaida (stavas?) några veckor innan attentater. Och den var jätte bra :)
Men om vi börjar från början:
*Började 9.55 med Scenisk gestaltning där fin pratade och och övade på skillnaden mella vilja och känslan, och att viljan kan bero på en känsla. Sen kan man vilja göra nått men man har en känsla som säger att man inte borde osv, en ganska intressant lekiton :) Bravo Elizabet!
*Lunch! då åt jag pankakor med sylt och grädde (vi får det varje torsdag ;) )
* Svenska, jag letade upp lite mer fakta om Peru så att jag kan väva in lite fakta i min berättelse, awesome :)
* Historia, Vi såg klart filmen som vi började med att se igår. Det handlade om en brud som åkte till afrika för att titta på platsen där man hittat det äldsta kraniumet ifrån en männinska
* Samhälle, och där tittade vi ju somsagt på film också.
Najs dag med andra ord :)
När jag kom hem så kollade jag lite på Schoolsoft och sen åt jag middag med mamma för att vi sendan skulle kunna dra till stallet :)
Nu är vi hemma och jag har duschat och sett på Sol, fest och oroliga föräldrar på kanla 5. En bra serie som antagligen kommer att följas :)

Ne nu ska jag gitta, see you later aligator
/ The one and only Kajsa ;) <3

Bjuder på lite härliga bilder ifrån STEG













STEG är KÄRLEK! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0