Gooooood Moooooorgon! :D

Hej hallå dagboken! Bert här!
Okej, nej men seriöst.... Det är bara kajsa här så förvänta er inte nått nu asså.
Ja, jag börjar 9.55 idag men jag ville ha lite tid på mig så att jag ha blogga en liten snabbis så jag gick upp kl halv 8 :) Enbart för er! :o
Nu på morgonen är det scenisk gestalting som gäller, sen är det lucng, svenska och sammhälle. sen tror jag att dagen är slut. Ganska najs asså! :D
Efter skolan så ska jag om ammam åka till stallet och göra mat, mocka och borsta för att han ska vila idag. sen så ska mamma och Josefina åka och kolla hur man kommer till en tävlingsplats där Josefina ska tävla på Söndag. :)
Fö er som inte lästa min fb status så tänkte jag berätta att jag är klar med min svenska ''uppsats'' så den ska jag lämna in idag och kolla om den duger eller om jag ska skriva nått mer, ja... den här grejen betygssätts inte men vi kommer att joba med den tills den blir perfekt, och man skulle ha med vissa saker. men nogra av dom här sakerna var jätte tråkig så jag tog bara med en pytte liten del av dom, det ska ju lixom vara kul att både läsa och skriva lixom... jaja, nu måset jag kila och knyta skorna

Puss puss på snoken, nu stänger jag dagboken <3
/kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0