Första inlägget idag av lilla mig

Ja, jag har inte skrivit tidigare idag. men det har inte varit så mycket att skriva om. idag åket Josefina och Ninni ut till stallet och jag stannade hemma för att jag var tvungen att plugga :/ men nu är ja klar med svenskan och matten, så jag har bara en liten teateruppgift kvar, men det kommer inte bli nått problem att hinna klart med den :)
Just nu så ritar jag och så pratar med olisen, och snart ska jag gå och lägga mig för att jag ska upp typ... ja, jag vte inte exakt men det lutar åt 4 hållet.... lite sådär halv mysigt ;)
Jaja, detta var mitt inlägg för idag, vi hör imorgon :D

Puss och kram skummbanan
/ Kajsa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0