Duschad och klar

Nu har jag duschat och ätit middag så nu väntar bara sängen :)
Tyvärr är bina ben omplåstrade igen, nej jag är inte emo, jag är bara lite klantig när jag rakar benen....
Så, ja som sagt så har jag pimpat mina små vackra ben med plåster och det gillar vi starkt! :D

Nu sitter jag och lyssnar på min grymma spotify lista, som enligt mig äger allt och alla! samtidigt som jag försöker övertala Olisen att blogga lite så att även Genevad blir lite prepresenterad i bloggen :) och det går faktiskt ganska bra om jag får säga det själv

I söndags så skulle jag tävlat i Westergrens cup, oj det lät ganska spec, men nej så var det inte utan det var bara en klubb tävling... men den blev inte av pga för få anmälda.... så det var ju lite tråkigt, men det var ju tur för mig att det blev så eftersom jag ändå var sjuk :)

jaja, nu ska jag berömma Olisen för att han var så duktig och bloggade :D
puss på er/Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0