brorsan vi kör, electro pop!

hallå där!
gick till skolan vid elva och räknade lite matte med johanna, vendela marcus. sen var de träning på eftermiddan, typ 20 intervaller... men de gick helt okej ändå :)
efter träningen stannade jag och tjejerna kvar i gymmet på skolan och ja.. man vet aldrig vad vi håller på med. haha
men nu är jag iaf hemma, för er som undrade. och snart blir det halv åtta hos mig hos moa och vi ska klä ut oss till muslimer med målade ögon bryn och slöja, haha kul om vi möter några påväg till moa dom kommer ju tycka att vi är störda i huvet, men de är ju sån jag e så varför inte visa den här lilla byn vem jag igentligen är ;)
jag vet inte riktigt vad jag skrev här men aja ni får väll försöka lista ut vad jag vill förmedla :)
puss på er!
peace & love längtar på gud tills nästa gång vi hörs / JOSEFINEEEEEEEEEEEEE <333333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0