Yay!

Hola Cabaljeros!
Jag har inte bloggat på länge och jag ber så fruktansvärt mycket om ursäkt för det! :o
Jag vet inte exakt vad jag gjorde efter mitt sista inlägg. men när jag läser det så ser det ut som jag skulle åka på en tävling. men jag har ingen aning om vilken tävling det var och jag har ingen aning om vem det var som tälade heller.... Men det gick säkert bra :)
Nu ska jag berätta om min ny stora kärkel här i livet! JEDWARD! :D
Skratta inte.....
Och för dom som förstår mig så kan jag ju bara säga; tack och back of! ;D
Jaja, idag tävlade josefina på stäket. hon tävlade 1 m klass och kom 4a :) imoron ska hon tävla igen och då är det 2 klasser. en 1m och en 1.10 klass. si vå får hoppas att det går bra då också :D
men nu ska jag sluta blogga och lyssna på mina älskade små älsklingar igen ;) Puss! <3

J to the E to the D to the WARD
PLANET JEDWARD!



Love love love! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0