John Paul Henry Daniel Richard Grimes

Jag är på ur uselt humör idag! hela dagen har typ gått åt helvete :(
det började med att ingen var i skolan när jag åkte dit och skulle hämta några papper. Sen åkta jag in till stan för att byta in mina blåa hunter stölvar för dom har sprukit under foten. Men eftersom jag har fått dom i födelsedags pressent så har jag ju inget kvitto. Så hon tjejen bakom kassan vet inte om det kommer gå att byta dom. Men son skulle typ ringa och kolla. och så tog hon mina stövlar så att jag typ inte skulle behöva bära runt på dom. men jag hade en stor väska med mig så att jag skulle få plats med mina stövlar. och nnär hon tog dom så blev min västa helt blatt! Det var jätte fult! :O inte okej. sen så ick jag in på apoteket och köpte tandkräm för att sedan gå in på hm för att köpa hårnålar och gummisnoddar. men så hängde ett par strumpbyxor med hem också. Så gick jag där med min platta väska :( sen skulle jag åka hem och då träffar jag Sara på tuben. det var ju revlig, henne hade jag inte sett på länge. Men så var jag tvungen att gå av vid alvik för att ta tvären till min skola igen för att kolla om det var någon där. Det var inte det! :O Jag satt fan där i en kvart och väntade, men ingen kom till min undersättning! :'(. Sen var det tvären och uben hem. med min platta väska....
Nu sitter jag här hemma alldeles lonley och lyssar på musik.
Vilket liv men har... :/
<3
/Kirre (aka Johns wife) =;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0