I'm you biggest fan boy

Några härliga dagdrömmar sätter en liten guldkant på en seg måndag. Svenska var frn hemsk. Jag älskar svenska. men jag kunde bara inte koncentera mig! Det var jätte jobbigt när man försöker till sitt ytterska att koncentrera sig på Alex och sen så glider tanken ivär och är där borta och man märker inget förs ett helt A4 papper är fullt med namn på 2 personer och deras gemensamma namn; John Edward JedwardJohn Edward JedwardJohn Edward JedwardJohn Edward JedwardJohn Edward JedwardJohn Edward JedwardJohn Edward Jedward (haha, det värsta är att jag inte sojar, mitt teaterteori papper såg ut så på riktigt. vilket är ganska illa ;) haha, fatta pinsamt om nån av dom skulle se det! Haha, inte för att jag tror det men ändå!)

jaja, puss på er. nu ska jag sova. Imorgon är det studiedag och jag ska in til stan och klaga på att mina tövlar är trasiga...
Skriver imorgon!
Love /Kajsa Kirre Grimes <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0