FREDAG!!

helluuuu!
har vart en riktigt trevlig dag idag. började dagen med lektioner på förmiddan, ett matte prov och ett om prov i samhälle båda gick bra så jag är glad! :D hihi
efter lunch var det träning och sen packade vi bussarna för på söndag drar vi till österrike!!! asså så jävla taggad :D
men iaf vad jag har haft för mig resten av kvällen vet jag faktiskt inte... haha jo var på "stan" med evelina. man kan inte riktig kalla de stad om man kommer från stockholm, men de är iaf deras stad några affärer, haha.
sen köpte jag en fet b&j och har suttit och kollat på film hela kvällen. helt okej fredags kväll ändå ;)
men nu ska jag återgå till min film kväll!
puuussssss / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0