En till studiedag är aldrig fel ;)

Ja, Jag hade studiedag idag också. Och denna dag spenderades i mitt kära hem är i bromma och i stallet. Hemma lyssnade jag på Jedward och så städade jag mitt rum (ja, ni läste rätt) Och så plockade jag även ut diskmaskinen! Asså jag börjar bli en duktig flicka nu asså, my bad behavior är borta.... Noooooo! Aldrig i livet, ni behöver inte vara rädda. Mitt bad behavior finns innom mig, detta var typ en engångsföreteelse eller nått.
Ja, väl i stallet så red jag ut. Jag och Lucke var ute i ca 45 minuter och red den såkallade 'sand-slingan' och fyfan vad jobbig han var. Asså, jag orkar inte ens beskriva det. Sen när vi kom hem så kom hovslagaren och skulle sko honom. Han stod så stilla och var så snäll tills en annan häst som heter Miro sparkade in i väggen så Lucke flög några metar upp i luften och landade inte så bra. så jag hoppas inte att han är halt eller har sträckt sig. men jag får kolla upp det imorgon.
Jaja, puss på er gullungar! /Kirre



Alla dessa låtar som jag lägger ut här i bloggen är grymma och värda att lyssna på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0