There's gonna be one less lonely girl

Hej Hopp!
Idag fick jag sova! Går åkte ju jag och min mamma ut till stallet, idag åkte min syster och mamma ut till stallet. Så jag fick sova länge! jag somnade typ en kvart efter det sista inlägget jag skrev i bloggen och sov som en stock till kl 10! Då gick jag upp och åt frukost och tittade på Våra värsta år. Det var kul och efter ett tag kom mamma och Josefina hem, då klädde jag på mig och vid 1-halv 2 kom våran grane Maja in till oss och då åkt vi och kollade på våran häst och se på Majas häst som gick på sommarbete inte alls långt från vårat stall. En jätte sött liten grått 4 årigt sto som Maja tog med sig hem från Irland då hon har varit där i ca ett år och jobbat lite i ett stall. Hon heter Nelly och är jätestor, skulle väll gissa på ca 170 i manken och då är hon bara 4, hon kommer bli gigantisk! :O. sen åkte vi hem och då var jag hungrig så jag åt lunch, idag blev det en banan och en macka :) mums mums! Nu sitter jag hemma och är med min lilla vovve medans mamma och Josefina åkt tillbaka till stallet och tagit in Lucke så han får sitt insläpps hö + kraft :). Kvällens planer är inte så storslagna... jag tänkte sova. Haha, det där lät roligt, ne men jag ska försöka somna tidigt om Olisen kan lämna mig ifred på msn eller sms, haha Olisen, du vet att jag älskar dig! ;) Eftersom det antagligen kommer att bli en tidig morgon imorgon... Är det någon som vet vd det ska bli för väder? jag hoppas att det blir fint väder! för då slipper jag ha min jacka på mig, jag orkar inte ha jacka på mig när det är sommarlov! Men jag antar att det blir jack ändå eftersom jag är väldigt frusen av mig och alltid fryser. Nu har jag lixom först ett par jeans och sen över det mjukisbyxor och sen en jätte tjock tröja och håller typ på att frysa ihjäl. Varför är det alltid så kallt här i Halmstad!? Jag bara undrar, kan nån ge mig ett vettigt svar på den frågan? Tack!

<3 / The one and only Kajsa


 I vintras hade Lucke gärna på sig sitt 400 grams vintertäcke från Kigsland :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0