Mitt liv är seriöst över!

Okej, jag orkar inte med mitt liv längre! Jag tar seriöst mitt liv om några få sekunder!
Jag kan inte logga in på min fb! Jag blir galen, här sitter jag typ mitt i skogen och har ingen kontakt med civilisationen överhuvud taget. Det ända som kan hålla mig uppdaterat är min kära fb och så kan jag inte logga in på den! Jag börjar snart gråta typ! jag orkar inte med det här längre!!!!!

okej, och så samlar vi oss lite och berättar vad jag har gjort idag:
Jo, jag gick upp vid 9 (oj vad intressesmurfarna hoppar) och klädde på mig, blå ridbyxor, röd piké, blå v-ringad men röda rutor på och hel blå strumpor. Sen så moppade jag iväg till stallet. Väl där så red jag i kanten av en åker och gasade som fan i galopp, det var kul! :D Hesten blev jätte svettig och blev anfallen av bromasar, stackars liten :(. sedan så mockade jag, Det är lite konstigt... för jag har försökt få bädd i hans box då han har lite svårt att stå still när dom andra hästarna får gå ut i hagen innan honom. Så då slutar det med att han står p betonggolv och får ligg sår :/ och då tänkte jag ''jag lägger en bädd!'' men det blir bara bädd från mitten och in i boxen, allstå inte vid hans framben :/. Jag har vattnat och gjort allt jag kan men det går inge vidare... Jaja, bädden kommer väll tidsnog. sen fyllde jag vatten i hans hage också, och självlart i hans hinkar :) Sen moppade jag hem och duschade, åt middag och läste lite ur typ en av världens bästa böker, nej Joefine, det är inte Twilight. Utan en bok ur Lotta serien. Haha, asså jag skratta så mycket så jag började gråta! :D en ganska bra dag helt enkelt tils det där med fb hände, ne nu orkar jag inte tänka på det längre utan ska gå och lägga mig. Är det någon som vill uppdatera mig eller bara tycka syd om mig så han ni ju mitt nr :( och har ni inte det, bad luck for you! ;)

/Kajsa  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0