Last Friday night

tjabba!Här kommer lilla jag igen! :D Igår vad der fredag! Woho! Och jag tävlade på Halmstad fälltritt klubb, Jag tävlade 2 klasser, en 80 och en 90. Det gikc helt okej. eller? Ne men, vi fick ett pet och en vägran på 80 men klarade 90 alldeles galant och vi fick hem en rosett :) Orange och röd, snyggt? Det passade inte riktigt min otufit som gick i blått, men men... man kan ju inte få allt ;) När jag kom hem deckade jag i min säng och sov till typ 6. då åt jag middag och sen satte jag mig datorn och pratade med Olisen, Josefine och Cappe. kl kvart över 12 gick jag och la mig och sov till kvart över 7. Nu har det precis slutat regna och min lilla vovve ligger ute i trädgården och sover medans jag sitter i köket och lyssnar på radio, ritar och kollar runt lite på datorn, Roligt... eller? Jaja, nu ska jag sprida mitt strålande humör någon annanstans! / OB nr ½

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0