isn't it ironic, don't you think?

Till att börja med vill jag säga att jag hatar blogg.se! Så, nu vet alla det. Nu kan jag gå vidare i livet. Jag ber om ursäkt för att jag inte bloggat så mycket på senaste tiden men jag har en bra bortförklaring. Min syser var i halmstad för några dagar sen och då köpte hon den första Twilight boken till mig :) Och nej, jag har läst dom innan men då lånade jag dom från skolbiblioteket. Så nu har jag den första boken :) Och för er som inte träffat mig när jag håller en Twilight bok i mina händer ska jag nu berätta för er hur jag kan bete mig. och känsliga läsare varnas. Till att börja med så ler jag hela tiden och rodnar som faan. Sen så skrier och slåss jag om någon försöker ta den ifrån mig om och denna någon lyckas så sitter jag typ och gråter för att jag inte får läsa. och om någon försöker prata med mig medans jag läser så vill jag inget häeller än att typ döda dom. haha, jag man kan kortfattat säga att jag har ett beroende som är svårt att stoppa. Och när jag är riktigt störd och inte läste Twlight på jätte länge och går förbi en bokhandel kan jag gå in där och bara hålla i en Twlilight bökerna och bli alldelse lycklig och vara lyckligt hela dagen. Haha, jag ångrar mig det är inte bara ett beroende. det är ett grovt beroende och ibland ett handikapp. eftersom intgen vågar prata med mig när jag har en twilightbok i mina händer så blir jag ännu mer indaren i boken och vet inte vart jag sätter min fötter... illa, riktigt illa. så igår sov och läste jag. min syster åkte till stallet medans jag sov. och idag cyklade, ja ni läste rätt. Cyklade. jag till stallet och var där till typ 12. ja, väckarklockan ringde vid 7 och som ni förstår är jag jätte trött vi det här laget. när jag kom hem duschade jag och sen så satte jag mig i solen och läste. Nu ska jag hjälpa mamma med middagen caio!/Kajsa P.s om någon smsar mig ikväll när jag ska läsa ut boken så leker ni med döden! d.s http://www.youtube.com/watch?v=sIpeBi6SG4A <-- jag är på strålande humör idag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0