Blablablabla

Hallåå där Josefine här! Här kommer stor bloggarn, jag lider med er som har behövt stå ut med de andras inlägg men behåll lugnet jag är här för att rädda er. Jag vill också medela för er att de här inte är någon häst blogg, vår käre vän Kajsa är häst älskare och hon är med sin häst hela dagarna och saknar mig så hon har inte mycket mer att skriva om. Jag hoppas att ni lika väll som jag kan förlåta henne. Okej nu ska jag väll berätta för er vad jag har för mig. Jag befinner mig i en lägenhet i Budapest med 40 graders värme, helt okej faktiskt ;) de jag har gjort på dagarna är att sola och bada och självklart har de blivit en del shopping. Kanske inte skriver så mycket nu, så ni får stå ut med häst inläggen en stund till. Ni kan ju alltid gå tillbaks och läsa de här intressanta inlägget om ni tröttnar på de andra så kommer jag snart tillbaka :) ni får ha de så bra i kalla Sverige så hörs vi snart. Puss

Kommentarer
Postat av: kajsa

det är bra att du skriver att det är du som har skrivit jossi ;)

och jag är så ledsen, jag ska försöka bättra mig om hästskrivandet. jag lovar!

2011-07-17 @ 21:10:01
URL: http://genevadvsstockholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0