24 juli 2011

Idag ringde min kl klockan halv 7, det var inte en pigg och glad kajsa som klev upp ur sängen kan jag ju säga. men det gick! Nätt och gämt. Jag, mamma och Josefina åkte til den tävlingsplatsen som jag var på i fredags för att idag skulle josefina hoppa :) banan låg på 1 m och hon var felfri i grunden men vägrade tyvär ut sig på sista hindret i omhoppningen och hamnade 2 platser under de placerade. Idag fyller Olisen år också, GRATTIS! :D <3 mihihih, snart åker jag till genevad, eller nästan, någon kilometer utanför. För där förstår ni ligger det en häst affär! :D Och förra sommaren hadde dom en så snygg lami cell jacka, och den var på REA! Jag dog när jag gick därifrån utan den! :( och jag behöver en ny jacka... jag kan inte gå runt med min gammla 'stallvärd på Bromma ridklubb'' jacka i all evighet! Det går bara inte, jaja... vi får se vad som händer! /OBisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0