½

Tjabba! Det är helt otroligt att jag inte har somnat men det gör jag antagligen snart. väldigt snart känns det som. Jag har suttit inne hela dagen förutom på morgonoen då jag var i stallet och jag börjar tro att jag håller på att bli galen. Jag började lyssna på p3 i köket och satt och typ dansade samtidigt som jag la passians och ritade lite. och så drack jag päroncider. det stod att den var alkoholfri men jag börjar undra... Så som jag bettede mig skulle jag kunnat passa in på vilken fyllefest som helst! Haha, jag kan inte vara klok!
Just nu så pratar jag med Olisen på msn. Haha, vi berättar för varandra hur mycket vi älskar varandra... det är ju också normalt. Denna dag har varit allt utom normal kan jag ju bara säga. Och nu tar snart denna onormala dan slut och jag ser framemot nästa dag som jag hoppas blir lite bättre och lite normalare. Annars blir det illa!
Ja, vi kan ju avsluta detta onormala inlägg med en ganska passande låt som var min favorit låt när jag gick i typ feman. haha, enjoy! ;)

Puss/ Kajsa


 Nej det är inte jag som är med, det är några andra sköna tejer som jag tyvärr inte känner ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0