But to cry in front of you, that's the worst thing I could do

Tjabba, idag vaknade jag kl 8, av mig själv! :O Så då tänkte jag att jag skulle kunna göra ett morgon inlägg så kan morgonpigga mäniskor som jag har något att läsa såhär på morgonkvisten. Tyvärr så vaknade jag inte på ett härligt sätt utan när jag öppnar ögonen så ser jag bara rött... Ja, min kudde var helt blodig :/ Jag måste ha blödit näsblod i natt utan att vakna av det... Jobbigt läge.
Sen dissade min dumma syster mig och åkte till stallet själv! :O Så jag vet inte vad jag ska göra idag... våra grannar ska till ullared men jag vet inte om jag orkar följa med dit, det ända som jag värklge vill ha därifrån är en klocka, den va jätte snygg! :O Men sen förra gången jag var där så har jga köpt upp alla minaa pengar :/ Livet är inte alltid så lätt :/
jaja, den 14de kommer jag hem till stockholm iaf, och då blir det party! :D
Lååååångt inlägg ;P



Haha, en vanlig fredag kväll i Bromma? ;)

Kommentarer
Postat av: amanda

Svar kajsaaa: hahahaha jaduu jag får väl göra ett inlägg med det ;))) <3

2011-08-09 @ 16:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0