BLÄ!

Ja, det senaste nlägget som handlade om att det sög att blogga har Olisen skrivit. Och ja... han har ju typ övergett oss lite asså. men har ifa försökt... Elias har inte bloggat någonting! :O
Jaja, då är väll genevd ute och det är bara stockholm kvar dåra... Lite tråkigt tycker jag att det är. Saknar redan boysen ;)
Igår kväll var det meningen att jag, amanda och jossi skulle göra Bromma osäkert, men så blev det inte, som ni kanske läst i jossis förra inlägg. Så då var tanken att vi skulle vara tsm ikväll. Och som ni läst i jossis förra inlägg så skulle vi ha ansiktsmasker och massa skit -.- och jag kan ju säga att det typ bara är amanda som var pepp på det. Själv tycker jag inte om att bli kladdig/geggig utan vill helst hålla mig torr och ren. Men nu så ska jag inte vara med ikväll pga att jag ska upp tidigt imorgon för att hinna fixa lite mer här hemma för att hinna ut till stallet senast 12. Så nu hatar Jossi mig, och jag ber om ursäkt. men vi ska ju faktiskt röja på fredag och sen gå på the voice på lördag! Om du vill förståss ob sis :(
Idag har jag varit på min gammla skola med Malin och där skulle jag lämna tillbaka min nyckel och Malin skulle lämna tillbaka en videokamera. Men ingan vega lärare var där så det sket sig. men vi satt iaf i skolan i typ 1 och ½ timma. haha, patetiskt ;)
Men jag flörtade till mig en macka av mattanten och så försökte jag flörta till mig en dator av den gammla sura tanten som stitter reseptionen... det gick ju åt helvete, jag tror inte hon gillar mig för att jag lämnar in alla mina biblioteks böcker för sent :P men men. På vägen hem så handlade jag, sen gic jag ner till tvättstugan och bokade upp lite tider. sen så städade jag mitt rum :) Asså jag är så duktig! :D
Efter det så läste jag New Moon och sen lagade jag middag, tortelini. Eter middagen så läste jag ut New Moon, så nu väntar jag bara på att Josefina ska läsa ut Eclipse.
Nu sitter jag här och deppar över att jag är kort. Ja, det slog mig just att jag är jätte kort och här sitter jag och typ gråter och ingen kan göra någonting... ne nu blev jag änu deppigare. bäst att jag slutar.

Puss/
Kajsa 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0