Stockholm

Nu är jag hemma i Stockholm igen! :D
På Onsdag kommer min polle hit, jag saknar honom redan! :O :(
Imorgon vet jag inte vad som händer riktigt... haha, ska väll bara njuta av att vara hemma och att jag har tillgång till tuben om jag behöver den, 5 minuter ner till ica och att jag bor på gröna linjen. Nått som jg saknade nere i halmstad då närmast mat affär låg 7 kilometer från mitt hus :/
På tisdag så ska jag vara med Malin, Amanda kankse joinar oss också och Jossi såklar om hon vill. :) på Onsdag ska jag som sagt vänet på min polle hela dagen i stallet då han kan komma till stockholm allt från 12 på förmiddagen till 5 på eftermiddagen...
På Torsdag börjar skolan, redna kl 9 :O men men, jag ser fram emot det då jag och min Cabaljero ska hänga utanför refis och haffa killar ;)
och på kvällen så ska jag antagligen vara i stallet.
På fredag är det också skola och på kvällen så ska jag först vara i stallet och sen så ska jag hänga med Amanda och Jossi, tror jag... Haha, jag tycker ifa att vi ska göra det. Sen kommer helgen som antaglingen ska spenderas med hästen och kanske några trevliga människor. och på söndag åker jossi till sollefteå :'(
Jag fäller en tååår!
/Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0