STEG

Haha, jaa... till att börja med så ska jag ju bara säga att alla transport-gubbar är tidsoptimister! Han som skulle köra upp lucka sa att han skulle komma fran ca 5-6 senast halv 7... när kom han? -Jo gubben kom fan kl 9! :O
jag kom till stallet kl 1 och satta där till kl 9 och jag hade inget att göra! Gubb fan!
Jaja, nu är Lucke hemma iaf...
Idag var min första skoldag! WOHO!
Ja, som alla vet så går jag ju på stockholms estetiska, eller STEG.
Dagen börjad kl 9 och slutade kvart över 2. på morgon så hade vi lite teater övningar och sånna grejer. sen blev det luch, pannkakor :) som vi får varje torsdag :D Efter lunchen fick vi massa papper och tuben-kort och så pratade vi om vårat schema, jag börjar typ 9 och slutar typ 2 varje dag! :D så jävla najs!
jaja, nu ska jag gå och handla middag med min kära syster

see ya! <3 /Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0