Min finaste prins!

tjabba!
nu ska jag snart bege mig till stallet och vänta på att min prins kommer hem till mig. :'D
Han beräknas komma till kl 6 men jag har ingen aning pm hur fort dom kör så jag tänkte att jag tar det säkra före det osäkra. det tar lixom 45 minuter med buss ut till mitt stall så det krävs lite planering om man säger då...
men men, kvällen ska jag också spendera i stallet. Haha, kul liv man har! Men i morgon börjar min skola och det betyder att jag inte kommer få vara i stallet på ett ex antal timmar. så jag vill vara där så mycket som möjligt nu när jag har varit utan Lucke i 3 dyng! Jag tycker att det är otroligt att jag fortfarande andas! :O
jaja, dagens outfid dåra (HAHA)
En gul piké från typ gina, ett par blåa ridbyxor från Piuker och mina cocco färgade stallskor. mycket snyggt om jag får säga det själv! (Eller)
jaja, nu måste jag kila till bussen
/kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0