länge sedan

tjabba bloggen! Det var ett tag sen! :) men nu är jag här igen, allas favorit ;)
Ja... Senast jag bloggade så tror jag att jag hade varit på en tävling på halmstade fältrittklubb om jag inte mins helt fel. Och på häst sidan av mitt liv har det hänt massor av grejer! :) Ja, efter den fävlingen har jag ven varit och tävlat på sedala och där hoppade jag också en 80 klass och en 90 klass. 80 klassen gick åt helvetet, 8 fel :/. Men 3an var en vattenmatta och Lucke tror att dom kommer bita ihjäl honom när han ommer förnära så där fick jag 1 stopp. sen så var 5an ett vanligt röd/vitt räcke med blommor på sidan och där fick vi också ett stobb. fråga mig inte varför men så blev det iaf jg glömde antagligen att skänkla... Och i 90 klassen gick det strålande! Vi kom runt på 0 fel och åkte hem med en rosett :) på Onsad (imorgon) ska jag tvla på harplinge, det ska bli kul :) där jag jag okså hoppa en 80 och en 90, vi får se hr det gå då :) Vi har även flyttat till ett stall som är lit närmare, vilket betyder att ag komer cykla vage dag och inte bara när jag har lust... så förhoppningsvis väger det upp lite. 
I mitt privat liv har det hänt 3 stora saker 2 dåliga och en bra. Jo det är nämligen å att i Fredags kväll gick min lilla hund Tyra bort. Det är hemsk här utan henne då jag inte har någon att disskutera mina privata tankar med... Jag saknar henne väldigt mycket och eftersom vi fick henne när jag var 7 så minns knappt ett liv utan henne :( På lördagen så Dog min förra gamla sköthäst Sorbits som jag skötte på när jag gick på Äppelvikens ridskola. Honom sköte jag i 2 år innan jag slutade där. men det kommer ändå kännas tomt utan honom där i stallet om jag kommer och hälsar på. Och i mådags fick jag brev fårn gymnasie antagningen där det stod att jag har fått en reservplats på mitt förstahands vl! :) Så nu är jg både glad och ledsen. tyvärr så väger ledsamhetem mest och jag tycker inete om att vara ledsen! :(
Puss på er
/kajsa

Ps. jag sitter utomhus med solen i ögonen oh ser inte riktigt var jag skriver, så hoppas att det inte är allt för många stavfel :) Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0