Jag klarar det mesta, men inte att se dig vända mig ryggen och gå.

I'm back! :D
Idag har jag varit i stallet med min kära syster, och vi började bråka som vanligt. Jag förstår inte varaför vi alltid börjar bråka när vi är ensama. Det är som att vi går och letar fel hos varandra och väntar på ett tillfälla att säga någon dryg kommentar. och jag gör antaglingen det lika mycket som hon men det är inget som jag är medveten om utan det är antagligen nått i mitt unermedvetna gör... hmm, låter som värsta psykologen här! Men iaf, ja jag och min syster var i stallet och vi började bråka. emn det var i slutet. I början hade vi det nästan trevligt, och jag hoppas att ni la märke till nästan. För vi städade våran trailer så att den inta hade massa spån i sig och så att man kunde ha väskor där när vi åkerhem till stocckholm så att vi får mer plats för våra små fötter. Så vi städade både insidag och utsidan :) så nu glänser den :D
Men somsagt så började vi bråka redan då. men men...
efter stallet åt jag middag, sen duschade jag och sen så tvättade jg mina fina stövlar :D så nu blänser dom också. och nu sitter jg här och bloggar.
Snart ska jag gå och lägga mig i min säng och läsa twiligt New moon. :)

Ha det gött så ses vi sen!
/Kajsa




Kommentarer
Postat av: Anonym

hihih nawwii, det är bromma gymnasium ;) men en skola har du rätt i :D viii ses påååå månndaaagg vvaaa??? med jossi också! och malin :D eller? ;)

2011-08-13 @ 18:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0