hejhejhejhejhejhej

idag har jag packat och tränat, kul liv.. aa men de är så de är. skulle vart med kajsa och amanda ikväll men amanda den tönten dissade oss för nån jävla middag. så de får bli imorn istället och då ska vi tydligen ha ansikts masker och grejer.. jag som hade tänkt göra kaos. men så blev de tydligen inte, stackars mig! men nu ska jag prata med amanda och övertala henne om att följa med oss på the voice på lördag och dissa sin släkt hihihi. ja, nu vet ni de. intressant jag vet. jajajaja hejdååååå PUSS
juste glömde en sak, ska klippa mig imorn och färga håret tillbaks till min gamla färg, blir ljusbrunt typ blondie imorn :o ännu en väldigt intressant sak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0