blablabla

tjooooo!
idag vaknade jag runt 9 och tränade. sen drog jag iväg till frisören, ser förjävlig ut i håret.. men de e trevligt. aa, sen drog jag mig vidare in till centralen för att träffa isabelle. vi åt först på pizza hut och sen drog vi vidare för att hänga med alla fjortisar på ung 08, alltid lika trevligt... efter de kollade vi efter en bio och bestämde oss för att se bad teacher, haha så jävla bra film!!!
och nu är jag hemma, även fast jag trodde ett tag att jag skulle bli mördad på vägen men så blev det inte, så nu är jag hemma! :D
glömde säga att ob sis dissade mig idag och jag har inga ord som kan förklara hur besviken jag är....
men nu ska jag sova, stor dag imorn! ska åka och köpa längd skidor med mormor och morfar.... TJIHOOOO, eller...............................?????????????????
hahahha aja gonatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0